reclame

opiniestuk
De Pride Month is afgelopen. Ze stond in teken van verbinding en de Stonewall-rellen die vijftig jaar geleden plaatsvonden. Maar de maand werd ook overschaduwd door eenmalige marketingsstunts en...
nieuws
Op woensdag 8 augustus organiseert Wel Jong Niet Hetero vzw een opmerkelijke actie om de beperkte zichtbaarheid van LGBT+ rolmodellen in de media aan te kaarten. Jongeren nemen de etalage over van...
longread
Merken hebben een nieuwe doelgroep in het vizier: homo’s! Vooral homokoppels, met twee hoge inkomens en doorgaans geen kinderen, lijken plotseling een onaangeroerde goudmijn te zijn voor marketeers...
Maandstonden zijn niet alleen voor vrouwen, ook trans* mannen en non-binaire personen mogen mee 'genieten' van de maandelijkse regels. Samen met Kenny Jones pakt Pink Parcel, Brits...
column
Heb je de jongste advertentie van bedrijf X al gezien? Er komen kussende mannen/ vrouwen in voor. In de nieuwe catalogus van firma Y staat een homokoppel dat een nieuwe keuken kiest. En restaurant Z...
opiniestuk
Het maatpakkenmerk Suitsupply had de lancering van hun nieuwe campagne waarschijnlijk helemaal anders voorgesteld. Het Nederlandse label pakt voor hun zomercollectie uit met een homothema, en de...
nieuws
Zondag 4 februari 2018 was een hoogdag voor vele Amerikanen. De finale van het American Football seizoen, de zogenaamde Super Bowl, werd gespeeld. Zangeres P!nk opende de show met haar versie van het...